Sokongan korang amat , amat , amatttttt dihargai .... ummmmuuuah!

Jumlah pengunjung setakat ini .

Google+ Followers

January 13, 2019

PROJEK PERTAMA 2019


Projek zine.

Projek ni sepatutnya dh setel tahun lepas. Tapi disebabkan aku mengalami alahan yang agak teruk dan kesihatan merudum secara mendadak, maka aku stopkan sekejap. Kesian kat followers yang dah bayar. Mana2 yang nak aku pulangkan semula duit diorang, sudah pun aku pulangkan. Yalah, aku taknaklah diorang fikir aku menipu pulak, kan? Bukan aku yang nak tangguhkan projek ni sesuka hati. Ada aral yang menghalang masa tu.

So, dengan bantuan dua orang rakan penulis yang rapat dengan aku, maka terhasillah projek kolaborasi zine ni. Aku bersyukur sangat2 sebab kak Dilla Ahmad dan Luvis Eija sudi nak bergabung tenaga untuk menjayakan usahasama ni. Mana tahu kalau2 projek pertama ni berjaya, mungkin ni stepping stone untuk kami bertiga melangkah lebih jauh selepas ini. Korang doakan yang baik2 utk kami ye lalinggg..

Cerita kat dalam zine ni lebih kurang macam cerpen. Kenapa zine, bukan novel? Mula2 zine lah dulu. nanti ada rezeki mungkin novel pula akan menyusul. Inshaa Allah.

Wokey!! Pada yang berminat nak memiliki kolaborasi zine ni, blh pi terjah FB aku dan PM kat sana ye.

Oh ya, ada satu lagi projek bakal menyusul. Projek apa? Tunggu entry yang akan datang wokeyyy. Tatataaa..

Post a Comment

.

.
.

.

.

.

.

.

.
.