Sokongan korang amat , amat , amatttttt dihargai .... ummmmuuuah!

Jumlah pengunjung setakat ini .

January 26, 2019

NOVEL KE 12


Alhamdulillah. Setahun aku tunggu novel ni keluar. Kali ni tepat2 pada besday aku publisher keluarkan cover rasmi. Suka sangat!

Ni satu lagi genre santai dan komedi yang berjaya aku buat. Ada banyak pengajaran yang aku selitkan dalam cerita ni. Seperti sebelum2 ni, aku selalunya dapat ilham utk tajuk2 novel berdasarkan perkara yang berlaku di sekeliling aku. Macam tajuk Nasi Lemak Tepi Kubur tu aku dapat idea masa havoc kisah budak U jual nasi lemak. Highligt dalam Fb yang aku jumpa masa tu Nasi Lemak Anak Dara. So aku ubahlah sikit tajuk tu jadi lawak sikit. Ada yang pertikaikan tajuk tu macam cerita seram. Well, tak kenal maka tak cinta kannnnn. Dont judge the book bu its cover. Cewahhhh. Siapa dah baca buku tu mesti tau tu bukan buku seram. Tapi buku yang buat korang gelak guling2. Ada pembaca yang sampai terkoyak buku dek terlebih gelak korang tau tak? Hahah! Alhamdulillah. Sekurangnya berjaya juga aku buat pembaca tu senyum dan lupakan kejap stress dia.  Hey,Mr.Spotlight pula aku dapat tajuk tu melalui filem hindi. Masa tu aku tengah layan Mujse Dosti Karoge. Sekali terdengar si Kareena Kapoor duk cakap Hey, Mr.Amerika! kat Hrithik Roshan. Siapa yang rajin layan cerita tu mesti perasan dialog Kareena tu. So, aku ubahlah sikit ikut hero dalam cerita aku tu. Maka jadilah Hey,Mr.Spotlight. DIA CIKGU TADIKA. Macam mana aku dapat tajuk ni? Tahun lepas ada satu isu berkenaan sorang hamba Allah ni yang mengutuk Tadika Kemas. Kekononnya tadika Kemas ni tak bagus. Rentetan dari kisah tu terlintas pulak idea nak menulis kisah cikgu tadika. Kebetulan pula aku memang bekas guru tadika, so sikit sebanyak aku selitkan jugalah pengalaman2 sendiri kat dalam buku ni.

Ni kisah cikgu lelaki yang jadi guru tadika tau. Bukan menghina, bukan mengejek tapi aku nak ajak korang selami hati guru lelaki yang terpaksa melayan kerenah anak2 kecil. Comel ngat ngat!!! Hihihi.

Kalau korang berminat nak order buku ni, pi kat Fb saya wokeyyy. Free postage sehingga 31/1/2019. Untuk novel2 yang lain pun tengah offer sekarang. Korang boronglah keempat2 novel tu, bayar harga buku aje. Postage tak payah. Thanks for supporting. Harap2 akan ada lagi novel yang keluar lepas ni. Amin...

1 comment :

Unknown said...

Did you realize there is a 12 word sentence you can tell your man... that will induce intense emotions of love and instinctual attractiveness for you deep within his heart?

That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, admire and guard you with his entire heart...

12 Words Who Fuel A Man's Desire Response

This instinct is so built-in to a man's brain that it will make him try better than ever before to make your relationship as strong as it can be.

As a matter of fact, fueling this dominant instinct is so essential to getting the best ever relationship with your man that once you send your man a "Secret Signal"...

...You will soon find him expose his soul and heart to you in such a way he haven't expressed before and he'll distinguish you as the only woman in the universe who has ever truly appealed to him.

.

.
.

.

.

.

.

.

.
.