Sokongan korang amat , amat , amatttttt dihargai .... ummmmuuuah!

Jumlah pengunjung setakat ini .

March 12, 2011

Izma Laila - 6th Anniversary....

Di saat aku menaip en3 ni..aku tgh  tersengih2 sorang2 bila mengenangkan hari ini ( 12/3/2011 ) genap 6 tahun usia perkahwinan aku dengan suami tercinta....pantas sungguh masa berlalu...dh 6 tahun baru aku perasan...aku belum pernah pergi honeymoon.Hmmmmm...mcmne nk honeymoon, aku bunting pelamin...tapi aku x kisah pun..sebabnya..setiap tahun kitorang balik Terengganu , umah mertua..Rumah mertua betul2 dekat dgn pantai...so bila petang kitorang round2 sekitar Kuala Terengganu...so lebih kurang mcm honeymoon lah jugak tu kan...


Kalau di flashback balik saat2 kitorng bercintan cintun dulu..rasanya x sama kot mcm org lain yg keluar dating , tgk wayang , candle light dinner...hmmmm apa lagi yg couple2 dulu selalu buat..mmg x sempat kitrong nk buat...sebabnya.....hmmm ..apa kata korang check balik kat link ni.....

Apa-apa pun, aku bahagia dgn live aku skrg...dan semoga Allah sentiasa merahmati kami sekeluarga. Buat Abah , terima kasih kerana sudi menerima Ibu seadanya ,melayan kerenah bini mu ini yg kebudak-budakkan ,panas baran dan macam2 lagi...semoga kasih sayang kita sekeluarga akan berkekalan hingga hujung nyawa.AMIN... Saaaaaaaayaaaaaang dia....
Tanda Cinta Pertama Kami - Izma Nurul Syafiqa Rohaizam

1 comment :

Rusnah Zamzam said...

takkan gambar Nurul ajer yang 2 oghang lagi tu maner?

.

.
.

.

.

.

.

.

.
.