Jumlah pengunjung setakat ini .

Google+ Followers

Sokongan korang amat , amat , amatttttt dihargai .... ummmmuuuah!

March 31, 2011

Adibah Nor , Shanie & Erra Fazira .....itu ibu ke?

Ahad lepas , satu family duk lepak2 kat umah sambil layan "Cinta Kolestrol" . Tgh syok2 nengok TV , tetiba Si Bulat bgn pastu jari telunjuk dia lurus je ke arah TV sambil jerit2..."bu...bu...bu..."


 Ada -ada je si Bulat tu....

Malam tadi masa tgh sibuk2 kat dapur..terdengar kakak & Jepun terkekek - kekek gelak kat depan TV...Aku pun tinjau la sikit ikut celah langsir dapur tu ..cite apa yang kelakar sangat tu ? dalam pada tu aku terdengar si Jepun kata..."Macam ibu kan kakak ? he he he ..."  Eh sapa pulak yang dia kata macam aku tu...tak puas hati nih...aku selak luas sikit langsir dapur tu .....laaaaaaaaaaaa.....korang mesti pernah tengok iklan Libresse kan ....

Haiyaaaaaaa.....ada ke dia kata aku mcm kak dibah tu....huh...


Pagi ni tadi diorang melayan cite "Kembar Siang "...rasa2 nya korang boleh agak x budak berdua cakap apa...hmmmmmm.....kali ni si kakak pulak....."Qira , cuba teka muka Mak Yam tu mcm sapa". Si Jepun jawab..." Alaaaaa..senang je....mcm ibu lah...he he he "...pastu diorang gelak melambak-lambak.Korang  nak tau sapa ....Ni ha...
 hmmm....suka ati korang lah anak -anak oiiiii..... :)
Post a Comment

.

.
.

.

.

.

.

.

.
.