Jumlah pengunjung setakat ini .

Google+ Followers

Sokongan korang amat , amat , amatttttt dihargai .... ummmmuuuah!

March 26, 2011

Oooops! Sorry........

Lepas Subuh tadi , aku keluar sorang2 ke kedai . Kononnya nak beli sikit barang dapur dan cari sarapan.Aku suka pergi kedai pagi- pagi sebabnya x ramai orang ,senang sikit nak cari barang. Ada satu kedai tu yg bukak 24 jam . Aku memang suka pergi kedai ni sebab barang2 basah dia fresh dan harganya murah la jugak.

Tapi pagi ni , aku tengok banyak pulak lori peruncit yang parking kat depan kedai tu.Ermmmm...lantak lah.Aku pun masuk dlm kedai..banyak jugak barang2 yang baru sampai .Semuanya belum disusun kat rak.Diorng letak je dulu kat lantai..Lepas ambil bakul untuk isi barang2 , aku pun pergi pilih lauk2 basah..Pastu pergi kat rak susu...kat depan rak tu diorng susun tin sardin mcm bentuk piramid ( boleh bayang kan tak ?......) punyalah tinggi..separas dengan pinggang aku...errrr..aku ada pinggang ke?..he he he.... ruang kat situ dah jadi sempit sampaikan aku terpaksa mengiring nak lalu kat lorong antara rak tu....tapi aku rasa kalau orang yg berbadan normal x payah nak mengiring kot.... he he he ...

Tiba2 ada lak orang lain yang nak lalu jugak kat lorong tu , aku pun mengundur la balik...puk!!!! aku terlanggar tin sardin yg diorang susun tadi..nasib baik  2 3 tin je yang jatuh.....aku kutip dan letak balik kat tempat dia . Aku tarik nafas ...apsal la diorng susun tinggi2 ? sengal betullah....Ada jugak 2 3 pasang mata yang pandang aku sambil senyum kambing ....aku sengih je....huh..ada aku kisah?

Pastu aku terus pergi ke rak susu . Masa nak menuju ke kaunter , biasalah mesti lah kena beratur tunggu turn kan..Hmmm masa tu kejadian yang tidak disangka-sangka telah berlaku . Aku nak letak bakul kat lantai sebab nak kuarkan beg duit ...tapi bakul tu ter"landing" kat sardin "piramid" tadi....apa lagi...puk..puk...puk..puk...puk..habis berterabur suma tin2 sardin tu.....Habis aku dikelilingi kat tin2 sardin....tuan kedai pandang aku sambil tersenyum...."Ops....sorry..saya x sengaja ." aku ckp dengan muka yang dh mcm pakai 2 3 bakul blusher .....eeeeeeeeeeeeeeee.....malunyeeeeeeeeeeeeeee....

Aku x leh nak bergerak sebab ditimbuni dengan lautan tin sardin .....Aku pun mula la kutip tin2 sardin tu , tapi tuan kedai cakap "Tak pelah kak...nanti saya srh budak2 saya kutip .."pastu dia pun panggil pekerja dia kutip tin2 sardin tu...Yang aku pulak...tak berhenti2 mintak mahap....Dan kononnya untuk menebus kesalahan aku , aku pun belilah 2 tin sardin yang terjatuh tadi..Erk!!!
Post a Comment

.

.
.

.

.

.

.

.

.
.