Sokongan korang amat , amat , amatttttt dihargai .... ummmmuuuah!

Jumlah pengunjung setakat ini .

October 07, 2012

BLOG WALKING TIME!!!!!!!

Hari ni mood nk update blog suam2 kuku je...so juz blogwalking kat blog kengkawan dan sedara mara...tetiba penerokaan terhenti kat blog bespren aku yg dekat tapi jauh ni ha...
ummi Lind

 LIND JOHARI

Aku senyum2 sendiri baca entry dia....hmmmm....dulu aku pun camtu gak....dan sekarang pun sama cuma caranya dh berbeza...klu dulu askar2 aku ni diajar dgn cara yg paling berhemah, sopan santun...

Aku akui masa diorng ni kecik2...agak senang sket nk training diorng dlm hal mengemas barang menan , tapi bila dh makin membesar....hmmmm..bila suruh mengemas...masing2 surh org ni , yg adik tuduh kakak yg sepah , jepun tuduh adik yg buat semak...sudahnya riuh satu umah...

Sejak aku dh menceburi bidang perniagaan , hal kemas mengemas rumah ni dilakukan seminggu sekali ....hmmm itu pun klu rajin....sbbnya....bila aku mengemas area luar....3 Izma ni akan buat projek kat dlm...begitulah sebaliknya...dan aku ni pulak bukannya jenis penyabar....

Tapi bila mata dah mula x tahan tengok umah yg dh mcm dilanggar garuda...memang akan aku kerahkan semua askar3 aku tu...klu ckp baik2 x nak bagi kerjasama jugak...the final solution is.....
 Benda alah ni akan sentiasa berada kat tgn aku . Tapi benda alah ni jarang landing kat badan diorng...saja nak buat gertak je...hi hi....klu ikutkan x payah pun nk guna hanger ni...diorng tngok saiz badan aku pun diorang dh seram utk mengingkari arahan...ha ha ha

Tapi apa pun cara yg aku buat , aku akan pastikan ketiga3 mereka melakukan kerja yg tidak melebihi batas tenaga diorang...sapa x syg anak kan?......ngilu kesan c'zer kat perut ni sentiasa terasa lagi tau...

Buat anak2 ibu  Izma Nurul Syafiqa (kakak ) , Izma Nurul Syaqira ( Qira ) , Izma Nor Syahir ( Boboiboy ) ...ibu sayang kalian.....buktinya.....tiap2 malam sebelum tdo kita semua akan say sorry , peluk , cium dan say I LOVE YOU ...kan kan kan.....hi hi hi



No comments :

.

.
.

.

.

.

.

.

.
.