Sokongan korang amat , amat , amatttttt dihargai .... ummmmuuuah!

Jumlah pengunjung setakat ini .

May 15, 2011

Mandi

 Dan 2  hari lepas  aku celebrate besday puteri ke -2 , Izma Nurul Syaqira .Cepat sungguh masa berlalu . Dah 4 tahun umur si Jepun ni . Sejak dah berumur 4 tahun ni , semakin banyak karenah dia . Ada saja akalnya untuk mengusik kakak dan adik nya...


Tengah Malam 13 / 5 / 2011
Selalunya dia tido awal . Tapi malam tu cerah pulak mata si Jepun . Tepat 12 tengah malam , masa dia tengah asyik tengok Maharaja Lawak .....

" Qira , g mandi " muka aku siyes je...
" Apsal lak kena mandi ibu " Jepun dah buka baju. Dia ni kalau bab main air memang suka .
" Kau kan belum mandi " abah menyampuk ..Kitorang berdua dah tersengih - sengih bila tengok muka blur dia.
" Qira dah mandilah " dia dah bercekak pinggang . 
" Belum , g lah mandi . Bau bacin " abah tinggi suara .

Dia berdiri kat luar bilik air . Muka macam nak nangis je . Aku buat dek je sambil tengok tv .

" Ibu , Qira mandi besok boleh tak , Qira pakai bedak banyak - banyak masa nak tidur nanti eh." mulutnya saje di muncungkan. Aku ngan abang dah tergelak . Pastu aku jerit kat dia..." Hepi Besday !...Ibu main -main je lah ....ha ha ha

1 comment :

rusnah said...

amboi.....mendera cucu den yer....anyway Happy besday Qira....

.

.
.

.

.

.

.

.

.
.