Sokongan korang amat , amat , amatttttt dihargai .... ummmmuuuah!

Jumlah pengunjung setakat ini .

April 28, 2011

Jom Join Bloglist Jamal

Pagi tadi masa aku membelek2 Nuffnang , tetiba ternampak lak  member Innit yang sorang nih..So terasa mcm nk mencuba nasib .Manalah  tau kan kot2 ader la rezki anak - anak,tergerak lak hati Jamal ni nak menyenaraikan blog aku kat dlm bloglist dia..

Bagi kengkawan yg dh follow blog aku ni pasti sedia maklum yang blog aku adalah tentang kehidupan seorang wanita , anak dan isteri yang berbadan XXXL...Susah, senang , suka dan duka menjadi XXXL nih..

So bagi kengkawan yang nk berminat nak menambah pendapatan macam en.jamal kita ni boleh la g kat blog dia

banyak sangat info yang dia provide utk org2 yg berminat nk buat duit melalui blog nih..Aku pun nak cuba jugak..x rugi mencuba kan..kalau ader rezki...sumanya utk keluarga dan anak- anak.Insya Allah...

3 comments :

Ir. Jamal said...

Salam Ziarah dari Jamal dan Terima Kasih Jamal ucapkan sebab Kak Qahiera sudi join Segmen Bloglist Blog Jamal yang tak seberapa tue..Kalau boleh, minta tolong copy header Blog Jamal dan paste dalam entry nie ye

Jamal dah verify entry nie dan link ke Blog Jamal sekali. Dan penyertaan Kak Qahiera telah Jamal terima dan boleh tengok kat sini ye..

SENARAI PESERTA SEGMEN BLOGLIST BLOG JAMAL

cik gelong said...

BW dari blog Jamal..

kisah life saya

Ir. Jamal said...

Jamal dah ade domain baru tau..

www.jamaluddin.net

.

.
.

.

.

.

.

.

.
.