Jumlah pengunjung setakat ini .

Google+ Followers

Sokongan korang amat , amat , amatttttt dihargai .... ummmmuuuah!

February 09, 2011

nak jaga hati sapa nih.....

Aku tersepit antara amanah dan menjaga keharmonian persahabatan sesama manusia...

Menjaga hati orang , hati aku yang sakit...
Ditelan mati mak , Diluah mati bapa....habis tuh...nak aku kunyah2 je? huh.....

Ya Allah....ampunkan hamba mu yang kerdil ini...
Aku hanya manusia biasa...


Bila difikir-fikirkan , makin rapat seseorang manusia tu dgn penciptanya..semakin banyak  dugaan yang akan ditempuhi..Kalau salah langkah , sumbang lah setiap perilaku baik yg cuba ditonjolkan.

Bagi yang belum cuba nk menjinak2kan diri dengan pencipta tu camne pulak....jawapannye..

LU PIKIR LA SENDIRI....Assalamualaikum...

P/s: Aku meluahkan ketidakpuasan hati kat blog ni coz blog ni x pandai menyampai2....tapi kalau ader yg terasa...aku mintak mahaap....
Post a Comment

.

.
.

.

.

.

.

.

.
.