Sokongan korang amat , amat , amatttttt dihargai .... ummmmuuuah!

Jumlah pengunjung setakat ini .

January 07, 2011

Bila 2 Mak Siti Bertemu....

Tengah malam Sabtu yang lepas...

Sedang aku sibuk ber"chatting" dengan bonda tercinta , tetiba tangan ni teringin pulak nk klik kat laki ex-housemate aku nih...saje nak tnya khabar....bila aku tau je dia berada di JB , aku pelawa dia sekeluarga datang umah...x sangka pulak dia setuju...sukanye...dah lama plan nak jumpa diorang ni , tapi suami kawan aku nih selalu outstation...

Besoknye....

Dapat panggilan dari kawan aku , katanya dah OTW ...aku tunggu punya tunggu hampir 2 jam..."diorng ni pergi Singapore ke" aku bebel dalam hati...Tak lama lepas tu hp aku berbunyi....diorng dah sampai area Bandar Seri Alam tapi masih x jumpa lokasi rumah aku....lepas bagi direction ,sampai juga akhirnya diorang ke teratak aku yg usang ni..

Kali terakhir aku jumpa dia , 5 tahun lepas...masa tu masing2 baru ader sorang anak....tapi kali ni hmmmm....Siti Tuzirah bawah "ahli - ahli tunas puteri" seramai 3 orang....he he he ....aku.....seorang putera"Bulat" bersama 2 orang dayang....
anak - anak Siti Tuzirah. (Insyirah , Shakirah , Shahirah )
anak-anak Siti Lailatulshima...akulah tu..(Syaqira , Syahir ,Syafiqa )

Perbualan sangat rancak sampai x sedar dah 3 jam kitorang berborak...anak2 kitorang pun mula2 malu- malu ....pastu semuanya hilang kat dalam bilik tv.....dan malam nya aku sefamily pulak ke rumah Siti..Sambung berborak lagi....sambil berbarbeku....punyalah seronok bersembang ..mengimbas kembali zaman2 belajar.Si Siti dan suaminya Si Nizam tu memang dah kenal sangat ngan aku coz kitorng dah kenal sejak zaman belajar lagi...Hmmmm bila pulak aku boleh jumpa dengan kengkawan yg lain...Miss u all...

2 comments :

Rusnah Zamzam said...

good friendship forever blessed

tuzirah said...

salam...shin thanks a lot for this story...terharu i membacanya...apahal kau amik gmbr anak aku tak pakai baju...nasib baik cute mcm mak dia...hahaha...

.

.
.

.

.

.

.

.

.
.