Jumlah pengunjung setakat ini .

Google+ Followers

Sokongan korang amat , amat , amatttttt dihargai .... ummmmuuuah!

December 03, 2010

Ubat Tahan Selera Makan..

 Masa aku darjah 4, berat badan aku dah mcm berat badan org dewasa. kat bawah ni adalah kronologi berat badan aku dari darjah satu sampai darjah 6

                                                                     Darjah 1 = 34 kg
                                                                     Darjah 2 = 43 kg
                                                                     Darjah 3 = 50 kg
                                                                     Darjah 4 = 57 kg
                                                                     Darjah 5 = 64 kg
                                                                     Darjah 6 = 72 kg

Aku tunjuk senarai ni bukan sebab aku bangga dengan angka2 yg makin bertambah saban tahun .Tapi aku nak cerita, disebabkan angka2 yg makin bertambah ni , mak ngan ayah telah mengambil keputusan untuk bawa aku ke sebuah klinik keluarga.Nama klinik tu Klinik Raja & Surgery.Aku dh lupa nama doktor yang suggest kat mak ngan ayah supaya aku ambil ubat tahan selera makan tu..tapi apa yang aku ingat sejak , aku mula makan ubat tu masa aku darjah 4....hampir setahun aku amibil ubat nih..tapi bila berhenti makan ubat ni...selera makan aku mengalahkan pelarian Palestin yg kebuluran dan badan akupun mula naik macam dipam - pam.

Post a Comment

.

.
.

.

.

.

.

.

.
.