Jumlah pengunjung setakat ini .

Google+ Followers

Sokongan korang amat , amat , amatttttt dihargai .... ummmmuuuah!

December 01, 2010

Bintang Kecil di Sungai Koyan

Mulanya cuma nak gi jenjalan je umah mak long aku...tapi bila sampai sana..felda dia tgh buat satu program ( program apa ntah..aku dh lupa)..yang aku ingat..ada Tengku Mariam@Kak Yong ngan Abang Salleh..diorang Dj radio yg agak famous gak masa tu..ha...aku dh ingat..Program Bintang Kecil.!..

First time dpt jumpa artis..jakun aku jap...ader syafinaz..(masa tu dia muda lagi)..ada kumpulan kristal..(bukan yang lelaki tau...ni group pompuan..rima rashidi , yg lain2 aku dh x ingat...

Tiba2..maklong tarik tangan aku..."nak nyanyi tak?" dia tanya..."err.....tanya mak la"..balas aku..(mahu tapi malu...). mak dah jadi PA aku secara bidan terjun...dipendekkan cerita...rentetan peristiwa di Sungai Koyan..aku ikut Mak Long dan geng2 kak lang ( Allahyarhamah Siti Salwani) buat persembahan di Angkasapuri...masa ni aku darjah 2...merasa jugaklah muka aku masuk magazine Bintang Kecil masa tu...
Post a Comment

.

.
.

.

.

.

.

.

.
.