Sokongan korang amat , amat , amatttttt dihargai .... ummmmuuuah!

Jumlah pengunjung setakat ini .

November 30, 2010

140181........ TERSALAH BABY KE ?

Pada tarikh ni aku dilahirkan oleh seorang pendidik di hospital kuala pilah...aku dilahirkan x ckp bulan coz mak ader penyakit keturunan...darah tinggi....menurut kata mak...kulit aku putiH kemerah2an n bulu roma panjang2...maybe sebab masa mak ngandung dia suka makan rebung...menurut kata dialah...


Ada satu cerita yg mak bagitau dan still aku ingat sampai sekarang...masa kat labour room...sebelah katil mak aku tu ader sorang pompuan cina...dia pun same2 lah meneran nk mengeluarkan baby kembarnya...dipendekkan cite...masa mak2 ni g tgk anak2 diorng..diaorg konpius mana satu anak diorng...yang paling konpius nye mak aku lah coz dia  kata muka aku sama mcm kembar cina tu....sekarang ni bila dah membesar aku adalah jugak g tgk "kembar labour room " aku tu...mmg wajah kitrng serupa...yg bezanya aku XXXL..diorng XL je...:)

No comments :

.

.
.

.

.

.

.

.

.
.