Sokongan korang amat , amat , amatttttt dihargai .... ummmmuuuah!

Jumlah pengunjung setakat ini .

October 25, 2012

Tolong Lah.....Cukup Lah .....

Fuh...tajuk en3 kali ni mcm kronik sangat bunyik nye...ha ha ha 

Assalamualaikum kengkawan...hari ni aku rasa mcm nk meluahkan perasaan yang dah lama berbuku kat dalam hati ni....tapi sebelum tu...mcm biasalah ye...nak mintak mahap dulu klu ada yang akan terasa dgn isi kandungan blog merapu aku ni...

Healthy Image Diet Formula? London Weight Management ? Slimberry ? Sendayu Tinggi ? Pil Binari ? Herbalife ? Alpha Lipid ?

Hah ...apa lagi?

Kelas Aerobik ? Cd poco - poco ? Puasa ? Diet ? Makan buah - buahan ? X Makan malam?

Hah...apa lagi...?

Banyak pulak soalan nye ye...hmmmmm...

Aku sure korang kenal bebenor dengan nama2 produk yg aku list kan kat atas kan... apa lagi...produk2 dan cara untuk mengecutkan badan lah...

Aku x marah kalau kawan2 aku kat luar sana nk mencari rezeki dengan menjual produk2 ni...tapi masalahnya...

aku pelik dengan golongan orang2 yg menjual produk2 ni...kadang2 pengetahuan diorang ni mengalahkan doktor pulak...paling aku x tahan tu ada pulak yg berani gerenti produk diorng tu selamat untuk semua orang...tapi bila aku tnya mana pelekat hologram atau cop KKM...masing2 mulalah bagi alasan..kononnya produk diorng tu bukan ubatlah , produk belum established lah...

Ada satu alasan yang paling aku nak gelak ..." Ubat ni belum meluas lagi kat pasaran...tu yang tengah cari org badan besar mcm awak ni...untuk jadi testimoni..."

What?....
Apa ingat kitorang yg "comel" ni orang utan ke nak jadi bahan eksperimen? Kalau betul kurus ok jugak...tapi klu mampus mcmne?

Ikhlas dari hati aku katakan...aku dh TAK BERMINAT nak cuba produk2 ni....

klu korang mengikuti blog perkembangan blog merapu ni mesti korang dh sedia maklum yang aku dh didedahkan dengan benda2 mcm ni sejak aku berumur 10 thn lagi...

sebabnya.....
aku lebih rela berbadan macam ni asalkan kesihatan aku terpelihara dari menanggung seksa ....SEKSA?

hanya orang yang pernah mengalaminya sahaja yang tau...

2 comments :

Mamikeisha😍 said...

sama la..:)
penah gak kena mcmtu..sampai naik bosan...asal bertegur sapa je mula la start promote barang..mmg la saya besar dr dorg tp xyah kot nk wat camtu..:(

Izamdgreat said...

angah...skrg ni saya mmg x layan langsung...kdg2 tu klu ada yg cuba promote...saya balik tnya diorng...nk buat aku jadi testimoni? klu FOC blh lah...nnt diorng akn pergi tanpa di halau...ha ha ha

.

.
.

.

.

.

.

.

.
.