Sokongan korang amat , amat , amatttttt dihargai .... ummmmuuuah!

Jumlah pengunjung setakat ini .

December 04, 2010

Si Chubby Dan Kelas Aerobik

Habis je Form 5..mak hantar aku g kelas aerobik...mula2 aku x nak...malu lah nak  pakai baju sendat tu...(gerenti x der saiz aku...)Sesampainya aku kat sana...." x der pun yg sama dengan aku "...aku dah cuak dah...Ooops...lupa nak bagitau..nama trainer aku Madam Meg....Badan dia mmg slim giler...dia tgk je aku...terus dia senyum....pastu dia cakap..." You give me 3 months "....pastu dia tarik aku join kelas...berdiri kat depan cermin besar....(cermin tu mcm ejek aku je)...hari pertama mak pun join sekali...bagi semangat...SEGAN? dalam hati Tuhan aje yg tau..." You ikut saya buat ha" trainer tu mcm faham je aku still segan2 lagi...bila dia on je muzik......aku ntah ke mana...dia pun ntah ke mana....aku syok sendiri lak...

Malam tu bdn aku hbs sengal2....keesokannya mak belikan aku seluar getah utk g kelas aerobik...kali ni mak htr sampai kat tangga je...trainer dh mula bg pulun habis...peh....seminggu aku demam...susut jugak la badan aku...tapi x sampai 3 bulan aku dh berenti....sebab aku dapat tawaran further study...ke Johor..

Apa yang best nye ttg kelas aerobik ni...kelas ni letaknya di tingkat atas ..bawah kelas ni ader satu restoran mamak...he he he ...korang mesti boleh agak apa yang aku buat kan...bukan salah aku...sementara tunggu aku habis training...mak ngan ayah akan "mengeteh" dulu...so masa aku turun..aku tgk dirng still ader dlm kedai...so ..apalagi...join the club lah.... he he he...

No comments :

.

.
.

.

.

.

.

.

.
.